.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسین جلالی، نماینده دور یازدهم مجلس: حضور آقایان فتاح، بذرپاش، جلیلی و قالیباف و لاریجانی مسجل شده است و این رقابت ایجاد می‌شود. طبق اعلام شخص آقای مخبر، ایشان در انتخابات حضور پیدا نمی‌کنند. احمد وحیدی و محمد مخبر کاندید نخواهند شد
حسین جلالی، نماینده دور یازدهم مجلس: حضور آقایان فتاح، بذرپاش، جلیلی و قالیباف و لاریجانی مسجل شده است و این رقابت ایجاد می‌شود. طبق اعلام شخص آقای مخبر، ایشان در انتخابات حضور پیدا نمی‌کنند.(ادامه)
 معاون حزب اعتدال و توسعه که نزدیک به روحانی به شمار می آید از علی لاریجانی برای حضور در انتخابات دعوت کرده است. جلسه دو ساعته واعظی، نوبخت و جنتی با لاریجانی / او مایل است که کاندیدا شود / اگر دکتر صالحی کاندیدا شود، مورد اجماع مستقلین و معتدل‌ها خواهد بود
معاون حزب اعتدال و توسعه که نزدیک به روحانی به شمار می آید از علی لاریجانی برای حضور در انتخابات دعوت کرده است. (ادامه)
فعال اصلاح طلب گفته است: عارف با برند اصلاحات می‌آید، اما از جانب رئیس دولت اصلاحات حمایت نشده و شکست سنگینی متحمل می‌شود. آیا «لاریجانی» نامزد اصلی جریان اصلاحات خواهد بود؟
فعال اصلاح طلب گفته است: عارف با برند اصلاحات می‌آید، اما از جانب رئیس دولت اصلاحات حمایت نشده و شکست سنگینی متحمل می‌شود.(ادامه)
روزنامه جمهوری اسلامی معتقد است که محمود احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری منتظر چراغ سبز است. محمود احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری منتظر چراغ سبز است
روزنامه جمهوری اسلامی معتقد است که محمود احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری منتظر چراغ سبز است.(ادامه)
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت اصلاح‌طلبان از حضور وی در انتخابات پیش رو گفت: منتظر اعلام حضور چهره های اصلاح طلب هستم تا با بررسی وزن افراد حاضر با توجه به مقبولیت، توان و ظرفیت آنها برای افزایش مشارکت نسبت به اجماع و یا ورود مستقل در این عرصه تصمیم‌گیری کنم. پزشکیان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص حمایت اصلاح‌طلبان از حضور وی در انتخابات پیش رو گفت: منتظر اعلام حضور چهره های اصلاح طلب هستم تا با بررسی وزن افراد حاضر با توجه به مقبولیت، توان و ظرفیت آنها برای افزایش مشارکت نسبت به اجماع و یا ورود مستقل در این عرصه تصمیم‌گیری کنم.(ادامه)
مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد. آنچه شخصاً دنبال آن هستم افزایش مشارکت است / منتظر اعلام حضور چهره‌های اصلاح طلب هستم تا با بررسی وزن افراد حاضر تصمیم‌گیری کنم
مسعود پزشکیان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد.(ادامه)
این ۲ چهره سیاسی قطعا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی شوند /زاکانی هم آماده کاندیداتوری شد /مخبر و بذرپاش هنوز بلاتکلیفند /سعید جلیلی استارت را زد ....(خبر)
(ادامه)
با توجه به جایگاه مخبر در دولت رئیسی و قدرت اجرایی بالای او، خودش در انتخابات 1403 کاندیدا خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، وظیفه مخبر توجیه کابینه و اعضای آن و متحد کردنشان روی کاندیداتوری خودش است. چه کسی جانشین شهید رئیسی می شود؟
با توجه به جایگاه مخبر در دولت رئیسی و قدرت اجرایی بالای او، خودش در انتخابات 1403 کاندیدا خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، وظیفه مخبر توجیه کابینه و اعضای آن و متحد کردنشان روی کاندیداتوری خودش است.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند. طحان نظیف: این حرف‌ها تازگی ندارد / مواردی که برای ردصلاحیت به روحانی اعلام شده متعدد است
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد . موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی / تمدید و افزایش عضویت کامل ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه(APAC)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد .(ادامه)
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ...
مشکل اصلی کشور «دولت ضعیف» است!/ انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ... (ادامه)
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد. چرا منتخب مردم ورامین از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد؟
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. ماجرای توئیت رسایی علیه سردار قاسم سلیمانی چه بود؟
حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
۷ شهر مازندران بیشترین مشارکت را در انتخابات ۱۱ اسفند دارند
مازندران رئیس ستاد انتخابات مازندران با معرفی شهرستان هایی که بیشترین مشارکت را در این دوره از انتخابات داشتند، گفت: شهرستان‌های بهشهر، نور، محمودآباد، بابل، بابلسر، فریدونکنار و قائمشهر به ترتیب بیشترین مشارکت را تا این ساعت براساس تعداد واجدین شرایط داشتند.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان در اشاره به برخی ادعاها در رابطه با نمایندگان تایید صلاحیت شده گفت: خیلی حرفها ... واکنش سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یکی از نمایندگان
سخنگوی شورای نگهبان در اشاره به برخی ادعاها در رابطه با نمایندگان تایید صلاحیت شده گفت: خیلی حرفها ...(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
اصولگرایان نیز همانند اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم پوست‌اندازی کرده‌اند و حتی ترجیح داده‌اند برخی چهره‌های جدید را جایگزین برخی نمایندگان فعلی تهران در فهرست‌های انتخاباتی خود کنند. ۱۰ نماینده تهران در هیچ فهرست انتخاباتی نیستند | رقابت جدی بدون اسامی مشترک
اصولگرایان نیز همانند اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دوازدهم پوست‌اندازی کرده‌اند و حتی ترجیح داده‌اند برخی چهره‌های جدید را جایگزین برخی نمایندگان فعلی تهران در فهرست‌های انتخاباتی خود کنند.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم! غلامرضا انصاری : من در انتخابات شرکت نمی کنم!
شمال نیوز: در حالی در این دوره انتخابات مجلس بیش از 15 هزار و 200 نفر تائید صلاحیت شده اند که حدود سه برابر تایید صلاحیت شده‌های دوره گذشته است و در بین تایید صلاحیت شده ها حدود دو هزار چهره اصلاح طلب حضور دارند که استاندار اسبق و چهره های اصلاح طلب در اظهاراتی عجیب می گوید : من در انتخابات شرکت نمی کنم!(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند. تأیید صلاحیت تعدادی از معلولان به عنوان کاندیدای مجلس
محمود نژاد گفت: در گذشته افراد دارای معلولیت نابینایی و ناشنوایی تأیید صلاحیت نمی‌شدند، اما اکنون برخی افراد دارای نابینایی کامل تأیید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
دکتر طحان‌نظیف از پایان یافتن مهلت بررسی شکایات و اعتراضات داوطلبان انتخابات مجلس در هیات‌های نظارت و شورای نگهبان خبر داد. اتمام بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس/ تعداد نهایی نامزد‌ها از ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفت؛ ۷۵ درصد داوطلبان تاییدصلاحیت شدند
دکتر طحان‌نظیف از پایان یافتن مهلت بررسی شکایات و اعتراضات داوطلبان انتخابات مجلس در هیات‌های نظارت و شورای نگهبان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات استان گفت: آیت الله محمدحسن گلی شیردار از نامزدی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان انصراف داد.

انصراف آیت الله گلی شیردار از رقابت های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان
شمال نیوز: دبیر ستاد انتخابات استان گفت: آیت الله محمدحسن گلی شیردار از نامزدی ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گیلان انصراف داد. (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود. آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۲۲ نفر از نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده‌اند. چند نماینده فعلی مجلس رد صلاحیت شدند؟
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۲۲ نفر از نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.